Archief

Translate

maandag 13 augustus 2012

blond amsterdam!!

 Blond Amsterdam!! I love it!! ( Er is iets mis gegaan met deze foto hierboven, ik kon boven die foto
geen tekst plaatsen) twee vrouwen die al deze leuke en gezellige tekeningetjes maken!! Hier laat ik julie zien wat ik heb van het welbekende merk.
Hierboven zie je een ordner (Dus met twee gatenbindingen) Deze ordner kost €9,95



 Hierboven zie je 3 geruitte schriften in a5 formaat. Deze schriften kosten bij elkaar €5,25
 en dit ^ zijn twee grote A4schriften. Lings is met lijntjes en rechts met ruitjes.
Deze schriften kosten per stuk €3,50
 De agenda van Blond Amsterdam is zowel van binnen als van buiten vrolijk geïlustreerd!
Deze agenda kost €14,95
 En ook deze leuke etui is van blond amsterdam. Deze kost €13,95
En zo ziet het dekbed "24/7" van Blond Amsterdam er uit. Deze is in twee verschillende maten verkrijgbaar, en daarom verschilt de prijs.
 Zo ziet een van de kussens er uit. Het andere kussen ( bij het dekbed zitten twee kussens) heeft een wekker afgebeeld.
 Blond amsterdam heeft ook kaft papier, en zo ziet die er uit.
Een rol kaft papier kost €3,25
En deze versie kost ook €3,25
Sorry voor het lange artikel maar ik vind Blond Amsterdam gewoon zo leuk, dus dit wou ik even laten zien.

xxranjadrinkendesofietje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten